poniedziałek, 7 stycznia 2013

Niall



*10 Września 2012 roku
Drogi pamiętniku,to jest mój pierwszy wpis.Jestem uczennicą liceum,jestem zwykłą nastolatka   która ma tysiące problemów,zalet,wad.Nie mam chłopaka,pogodziłam się z tym że już nigdy nie będę miała.Najwyrazniej nie jest mi to pisane.Ale dosc gadania o mnie,opowiem Ci jak mi minął dzień.Kurde nawet nie wiem czy jest coś do opowiadania,dzień jak co dzień,szkoła dom,szkoła dom rutyna,która mnie przytłacza.Chciałabym uciec od tego wszystkiego wyjechać gdzieś,gdzie nie będę nikogo znała,gdzie zacznę wszystko od początku.A wiec dzisiejszy dzień minął bardzo spokojnie,w szkole jak w każdej innej,czepiający się nauczyciele,hałas na przerwach.Ale wiesz co pamiętniku?Może to wszystko się zmieni,może jednak znajdzie się ktoś kto mnie pokocha i zaakceptuje taką jaka jestem.Hahaha wieeem wiem to tylko marzenia nic więcej. Niestety.

*11 Września 2012 roku
Drogi pamiętniku,może zacznę od tego że moja przyjaciółka po dłuuugich namowach,wreszcie wyciągnęła,raczej wyciągnie na osiemnastkę do jakiegoś kolegi,jedyne co o nim wiem to,że ma na imię Niall i gra w zespole.Sama nie wiem czy mam się cieszyć czy nie.Mam pewne wątpliwości,że jest to zadumany w sobie nastolatek,który po za sobą nie widzi nikogo ani niczego.No ale może się mylę? Może to nie prawda.Moi rodzice zawsze powtarzali że nie można oceniac ludzi przed poznaniem.Mieli rację.Piszę że powtarzali ponieważ ich już nie ma.Zginęli prawie pół roku temu.Pozbierałam się po ich odejściu jedynie dzięki babci,która zawsze mnie wspierała,nie wiem co by było gdy by jej też zabrakło.Jest już późno a ja mam jutro sprawdzian z biologii.Dobranoc pamiętniku.

*12 września 2012 roku

Drogi pamiętniku.Dziś jest ta impreza na którą idę z [ I.T.P.].Nie wiem czy to jest dobry pomysł.Rozmawiałam o tym z babcia,stwierdziła że to bardzo dobry pomysł,że powinnam się wyrwac z tej monotonności.Wiesz co? Tak szczerze mówiąc,wiem że to jest głupie,ale mam jakieś dziwne przeczucie,że mogę tam kogoś poznac.Ale może to tylko złudzenie.O przyszła już [I.T.P.] Ja muszę lecieć,jeszcze nawet nie jestem ubrana.Mam nadzieję że to będzie baaaardzo udany wieczór.

* 13 września 2012 roku

Drogi pamiętniku.Na imprezie była naprawdę fajnie.Poznałam chłopaków okazało się że grają w zespole One Direction i wcale nie są zadumanymi w sobie nastolatkami.Są bardzo mili uprzejmi,czuje się jakbym znała ich już od lat.Liam ma dziewczynę Daniell Lou to ten który uwielbia paski,szelki,i koszule zapięte pod samą szyję no i oczywiście marchewki  haha,ma dzieczynę Eleanor,Zayn ma dziewczynę Perry,i ładne czekoladowe oczy,Harry ten do jest dopiero agent,ma śliczne loki,jejku dołeczki i nieziemskie zielone oczy,ale moją uwagę przykuł ostatni w  zespole Niall,nieziemsko przystojny blondynek,o niebieskich oczach jak ocean,które hipnotyzują.Przepraszam trochę się rozmarzyłam.Wiesz że Niall cały czas się przypatrywał mojej osobie,czułam się trochę niezręcznie,ale z drugiej strony się cieszyłam.Z dziewczynami chłopaków od razu znalazłam wspólne tematy,była na prawdę super.I wiesz co gdy już wychodziłam z moją przyjaciółką,Niall podszedł do mnie i wręczył mi karteczkę.Właśnie karteczka zapomniałam o niej.Niall napisał że bardzo chce się ze mną spotkać i żebym zadzwoniła,jejku nawet nie wiesz jak się cieszę.To idę zadzwonić.Papa.

* 14 września 2012 roku.
Drogi pamiętniku.Umówiłam się dziś z Niallem.Zabrał mnie na kolacje,rozmawiałam z nim jakbym go znała od wielu wielu lat.Niall opowiedział mi o sobie i zespole,nie wiedziałam że nawet takie gwiazdy jak on mają problemy.Tzn. każdy ma no ale...Niall opowiedział mi o fankach,a raczej o wariatkach jak można się tak zachowywać,nie rozumiem ich kochają Nialla a tak go ranią.Przecież każdy człowiek ma prawo do szczescia,milosci.Na szczescie Niall bardzo dobrze sobie z tym radzi.Po kolacji poszliśmy na spacer,pozniej Niall odprowadził mnie do domu.Na pożegnanie pocałował mnie w policzek.Czułam że się czerwienie.W koncu nie codziennie gwiazda całuje w policzek.Pamiętniku muszę już isc spac.Papa.

*20 Września 2012 roku

Drogi pamiętniku.Przepraszam że tak długo nie pisałam,ale sam wiesz szkoła,nauka i jeszcze Niall.Z Niallem spotykam się codziennie,mogę śmiało powiedzieć że się w nim zakochuje,ale nie wiem czy on odwzajemni moje uczucie.Od kiedy go poznałam,moje życie jest kolorowe,zaczynam się czuc szczęśliwa,a w moim życiu pojawia się szczescie,miłosc to wszystko na co czekałam całe 18 lat.Gdy leże na łóżku wydaje mi się że to wszystko tylko moja wyobraźnia,że to się tak naprawdę nie dzieje.Ale gdy widzę Niall to wiem że to prawda,wtedy czuje że żyje.Ufam mu bez graniczenie.Teraz moje życie toczy się wokół niego to on stał się moim całym światem.Wiesz jak moja babcia się z tego cieszy.Poznałam już Nialla,a teraz cały czas się pyta kiedy znowu ją odwiedzi.Bardzo się z tego cieszę.Dobranoc.

* 22 Września 2012 roku

Drogi pamiętniku.Miesiąc temu Niall powiedział że mnie kocha,jesteśmy razem,ale o nas wie jak na razie tylko chłopaki i babcia.Zarówno chłopaki jak i dziewczyny przyjęli mnie bardzo serdecznie do swojej rodziny.Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo się cieszę.Niall pokazał mi życie z zupełnie innej strony.Przy nim nawet najmniejsza rzecz która kiedyś by mnie nie cieszyła staje się najfajniejszą rzeczą na świecie.Niall jest całym moim światem.

* 22 Października 2012 roku

Drogi pamiętniku.Jak wiesz z Niallem jesteśmy już od miesiąca.Właśnie się dowiedziałam że jestem w ciąży,to jest coś wspaniałego nosic w sobie dziecko tak wspaniałego chłopaka jakim jest Niall.O ciąży wiedzą już Daniell,Liam i Babcia.Bardzo się ucieszyli,nawet nie wiem jakimi słowami mam to opisać.Dziś umówiłam się z Niallem żeby mu powiedzieć.Pamiętasz pamiętniku jak Ci pisałam o fankach Nialla,one naprawdę są straszne czepiają się mnie o to że daje szczescie Niallowi że go kocham,uważają,że go niszczę,ale ja wiem że to nie jest prawda.A może i jest? Czy na prawdę przez miłosc można ranic drugą połówkę.Sama nie wiem.Muszę już leciec bo się umówiłam z Niallem.Papa.

*22.Pazdziernika 2012 roku

Drogi pamiętniku.Jak  pisałam Ci około 2h temu szłam na spotkanie z Niallem.Właśnie stałam na  przejściu a Niall po drugiej stronie.Czekaliśmy na zielone światło,gdy się wreszcie ukazało zaczęliśmy isc w swoją stronę,gdy zobaczyłam najdeżdzający z dużą prędkoscia samochód w moją stronę,pozniej już tylko pisk opon i straszny ból.Upadałam bezwładnie na ziemie.Słyszałam krzyki Nialla wołającego o pomoc,ale mi już nic nie mogło pomóc.Niall płakał krzyczał,a ja umierałam powoli traciłam siły.Jedyne co powiedziałam to kocham Cie pozniej już tylko syreny,i ciemnosc.

Drogi pamiętniku.Siedzę już tu na górze.Widzę mnie leżąca w objęciach mojego ukochanego,który nadal krzyczy a łzy mu płyną srumieniami,lekarze go odciągnęli na bok,próbują mnie uratowac,ale na marne.Mnie już nie ma.Widzę jak lekarz podchodzi do Nialla i informuje go zarówno o śmierci jak i dziecku.Widzę jak Niall pada na kolana,nie ma siły się podniesc.

* 24 Października 2012 roku

Drogi pamiętniku.Dziś jest mój pogrzeb.Przyszli na niego wszyscy,ale ja wypatrywałam tylko jednej osoby,tylko ona mnie interesowała.Wreszcie go zobaczyłam trzymał w rękach 50 błękitnych róż,które tak uwielbiałam przypominały mi oczy Nialla,były piękne jak ocean,pełne tajemnic.Niall wygadał strasznie,czerwone oczy,ledwo się trzymał na nogach.Podniesiono moją trumnę,po chwili moje ciało znalazło się już pod ziemią przysypane piachem.Przy grobie został tylko Niall.Siedział przy nim do wieczora.Pytał czemu to właśnie ja,czemu to mnie zabrał.Najpierw postawił mnie Niallowi na drodze,a pozniej po prostu zabrał.Widziałam jak Niall się zadręcza,jak nie umie sobie z tym poradzić.Chciałam podejsc przytulic,powiedzieć że go kocham i zawsze będę kochała.próbowałam to zrobić ale bez skutecznie on mnie nie słyszał.

* 25 Listopada 2012 roku.

Drogi pamiętniku to mój już ostatni wpis.Od dnia w którym mnie pochowano Niall przychodzi na grób codziennie,z błękitną róża.Nadal obwinia się o smierc moją i dziecka.Ale przecież to nie jest jego wina.Wiem że po tym gdy dowiedział się o tym,że moją śmierć wywołała fanka chciał odejsc z zespołu,na szczescie chłopaki go zatrzymali.Od dziś pamiętniku będę pilnowała i strzegła Nialla na każdym kroku.Jestem mu to winna po tym wszystkim co dla mnie zrobił.Nadal go kocham.Kochany pamiętniku pamiętaj jeszcze o jednym,marzenia się spełniają,ale trzeba dac temu czas.Tak jak ja dałam sobie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz