poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Zayn.



Czesc kochanie.
Dziś jest nasza już 3 rocznica.Pamiętasz jak się poznaliśmy?Bo ja bardzo dobrze to pamiętam,codziennie gdy tylko się budze,pragne wrócic do tej chwili.Pamiętasz jak wtedy wylałas na mnie sok,a ja spieszyłem się na spotkanie z rekadtorem?Za każdym razem gdy przypominam sobie Twoją mine i zakłopotanie pojawia się uśmiech na mojej twarzy.Czuje się jakby to było wczoraj.Wiesz która częsc naszej wspólnej historii ciągle chodzi mi po głowie?Dzień w którym zabrałem Cie na plaże,było bardzo gorąco wszyscy szukali cienia,a my biegaliśmy i chlapaliśmy się woda jak małe dzieci,a wieczorem zabrałem Cie na kolacje i okazało się,że zgubiłem pierścionek zaręczynowy,a na palec nałożyłem Ci wtedy kapsel od tymbarka?Uczyniłas mnie wtedy najszczesliwszym człowiekiem na całej ziemi.A pamiętasz jak były świeta i wybraliśmy się na zakupy?Gdzie jedna z fanek wpadła do fontanny?Tak wtedy był ubaw,wszyscy śmiali się z tej biednej dziwczynki a Ty jako jedyna podbiegłaś do niej i pomogłas jej wyjsc.Dzięki Tobie i tylko Tobie mam wspomnienia ktorymi żyje,ale też jedno o którym chciałbym na zawsze zapomniec.Ono prześladuje mnie codziennie,gdybym wtedy nie błagał Cie abyś pojechała ze mną do studia,teraz byłabyś tu ze mną.Czemu wtedy nie dałem Ci prowadzic tego cholernego samochodu?.Nie wiem.Uwierz mi nie wiem,może chciałem pokazac,że dam rade,że jestem w stanie jechac,a swoja głupota przypłaciłem Twoim życiem,a moim cierpieniem.Dlaczego?Czemu to nie ja tam wtedy zginąłem.Nie umiem sobie z tym poradzic,z dnia na dzień z godziny na godzine,minuty na minute,sekundy na sekunde umieram,umieram z teskonoty.Częsc mnie jest teraz tam gdzie Ty,ona chce życ byc z Tobą,a druga umiera tu na ziemi.Chłopaki staraja się jak mogą,uważają,że codzienne pisanie listów do Ciebie i je wysyłanie to głupota,ale nie wiedza,że to jedyna rzecz która trzyma mnie tu przy życiu.Im nie powiem wszystkiego.Myślisz,że pewnie Twoja skrzynka jest cała zapchana,a reszta listów nie ma gdzie się miescic,otóż nie.Co tydzień jezdze do Ciebie do domu i pale listy.Nie sprzedałem Twojego domu,nie potrafie.Zostawiłem wszystko tak jak było.Wczoraj pierwszy raz po Twoim odejsciu odwarzyłem się wejsc do środka.Od razu zobaczyłem nasze zdjecia,tyle wspomnień kryje ten dom,cały jest  przesiakniety,wspólnymi wspomnieniami,miłoscia,przygodami.Kochanie,dziś znów wróciłem do tego domu,nie myślałem,że tu poczuje się lepiej.Znowu wszedłem do każdego pokoju,nie wiem co mnie podkusiło,ale zajrzałem pod Twoje łózko,zobaczyłem pudełko,które wyciągnąłem,odkleiłem kartke która była do niego przyczepiona."Kochanie,dziękuje Ci za wszystko,Ty jesteś moim całym światem,moja nadzieją wszystkim co mam.To dzięki Tobie wstaje rano i mam chęc życia,od nowa poznaje sens bycia tu na ziemi.Kocham Cie i zawsze będę.Twoja [T.I.]".To co przeczytałem było jak cios w samo serce,otworzyłem pudełko,były tam wszystkie nasze zjecia.Już miałem nadzieje że kilka kawałków mojego serca mojej duszy,życia się ułożyło,ale to były tylko złudzenia.Już dziś,już teraz wiem,że dłużej nie dam rady.Kocham Cie skarbie,kocham Was.
                                                                                                                              Zayn.

___________________________________________________________________________________
Podajemy najswiezsze informacje,dziś 1 kwietnia 2013 roku około godziny 21 znaleziono ciało Zayna Malika,jeden z członków najsłyniejszego zespołu One Direction.Jak wiemy Zayn,nie umiał poradzic sobie ze smiercia,swojej żony.Mieliśmy nadzieje,że jakoś z tego wyjdzie.Niestety wszelkie starania poszły na marne,a brytyjsko-irlandzki boysband może przestac istniec.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz