poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Harry


Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą, nie dopuszcza się bezwstydu, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego, nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą. Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma.



Wiecie co boli najbardziej,gdy nie mozemy sie dogadac z osoba na której nam zalezy.Bo przeciez,kazdy teraz kocha,kazdy czuje miłosc do drugiej osoby.Ja czuje,czuje te magiczne uczucie od ośmiu lat i mimo,ze ludzie po jakims czasie  przestaja kochac to i tak pamietaja o tej osobie,ale ja nie przestane kochac,nigdy.Bo to ona jest dla mnie całym swiatem i tak juz pozostanie.Nie mozna sobie wyobrazic co by było bez miłosci,ona zawsze była,jest i bedzie.Bo co byśmy zrobili bez miłosci?.Teraz jak sie nad tym zastanawiam to nic,bo bede sie juz zawsze starał,aby do takiej sytuacji nie dopuścić.Bo przeciez na czym polega miłosc? Dla mnie jest to piekne zjawisko,uczucie którym obdarowujemy  druga osobe,bo to szczescie dawane drugiej osobie.Miłosci nie mozna na siłe szukac,bo to ona szuka nas,ona przychodzi niespodziewanie 
Wydaje mi sie,ze kazdy wie co jest najważniejsze w miłosci,bo według mnie sa to uczucia...bo przeciez,wszystko inne przyjdzie z czasem.Gdy człowiek znajduje druga polówkę,to liczy sie ona,wtedy to ona staje sie naszym całym swiatem,to wtedy przeciez jestesmy pewni,ze do szczescia juz nic nie jest nam potrzebne. A gdy słyszymy te dwa magiczne słowa te dziewiec liter,nasze serce sie uskrzydla a na twarzy pojawia sie usmiech,a nam do szczescia juz wiecej nie jest potrzebne.Wiecie co jest prawdziwa miłoscia?Gdy ukochanej osoby nie widziałes dłuższy czas,a nocami myslisz co ona robi,pragniesz jej doknac,poczuc jej zapach i smak ust,a nawet sam widok jej,usłyszenie jej głosu w słuchawce,powoduje,ze pojawia sie ten usmiech,ale nic nie zastapi sms które dostajemy na dobranoc i dzien dobry,nic nie zastapi tego wielkiego usmiechu który sie wkrada mimo,ze siedzisz sam w pokoju z telefonem w reku.Bo przeciez miłosc to ciagłe przygody, nieschodzący usmiech z twarzy tysiace sms i połaczen,wspólne zdjecia które juz nie mieszcza sie na telefonie.Bo miłosc to pomaganie sobie nawzajem,to wybaczenie  błedów,ktos kiedy powiedział,ze prawdziwa miłosc jest wtedy gdy mimo,ze druga połowka zrobi cos strasznego,jakis bład to umiemy jej wybaczyc,ale czy to nie bedzie zraniona miłosc?,czy to nie bedzie to samo co przed tym błedem,przeciez prawdziwa miłosc moze byc bez przejsc.Miłosc to znaczy byc przy drugiej osobie,na dobre i na złe,w zdrowiu i chorobie,bo przeciez to jest najwiekszy dar jaki mozemy dostac od Boga ta druga połówka to własnie ten dar.A najgorsze jest to,ze to co dostajemy łatwo równie łatwo mozemy  stracic,ale dzieki temu mozemy zobaczyc czy to wszystko miało sens,czy ta druga połówka darzyła nas tak mocnym uczuciem jak my ja,ale jezeli ta nie jest.To wtedy nie moze sie załamywac.Bo gdzies na tej planecie jest stworzona osoba dla nas,osoba która tak jak my czeka.

~~~

-Tak bardzo mi Ciebie brakuje-Zamknąłem biblie-Ale wiem,ze musze życ dalej.To co dzis powiedziałem,to jest największe uczucie jakim Cie darze,które nigdy nie wygasnie.Kocham Cie i zawsze bede.-Zapaliłem swieczke,powoli wstałem-Juz ostatni raz odwróciłem sie w strone mojej żony-Przeprasza,kocham Cie i zawsze bede.Wybacz.-wróciłem do samochodu gdzie czekała na mnie córeczka,która tak bardzo przypominała swoja mame a moja zone.Odjechaliśmy,wyjechaliśmy na wies,gdzie przeszłosc zostawilismy za soba,gdzie wpomnienia juz nie raznia serca,duszy,nie szarpią nerwów.




Harry Styles (AAP)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz